Är det ens lagligt?

2011-04-07
00:16:41
Även om jag vaknade med ett värdelöst morgonhumör så blev ändå dagen bättre än vad jag vänbtade mig...

Hade helt galet kul på jobbet - jag och en jobbarkompis satt och skratta så vi grät. Jag vet inte ens vad som var så rol8igt. Men det var underbart att få skratta så mycket och så länge. Är det ens lagligt att ha så kul på jobbet?


...och inte nog med det. Kommer ni ihåg det här: inlägget? Just det, inlägget om mina nyckar som jag tappade bort en kall november-morgon - precis den dagen då det började snöa? Jag hittade inte igen dom efter det, så jag tänkte att det nog var kört...

...men efter att jag gått ca 20 m från jobbet i kväll ser jag något ligga och blänka bland det bortsmälta snön(!) Min nyckel!!! Jag hittade den! Den har legat där i nästan ett halvår, och jag trodde ju inte jag skulle hitta den!

Hurray for spring!!







               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: