7/11 - 10 - fan, Fan, FAAAAN!!

2010-11-07
14:45:10
Jag hittade  inte mina nycklar i morse när jag kom hem

De måste ha åkt ur min väska nånstans - antingen på jobbet eller från/till jobbet.
Tur att det i af bara är mellan punkt A och punkt B. Synd bara att det snöat idag.

MÅTTE DM VARA PÅ JOBBET!!!


Jag blir galen på mig själv, jag tappar ALLTID bort nycklarna(brukar ju hitta dem också)
Men kanske inte den här gången, nu kanske det är kört!

Å ja som va så nöjd med natten i natt....
Och ja som ska till mamma i morgon...

Suck

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Jag hoppas verkligen att du hittar nycklarna.. Jag brukar också vara duktig på förlägga nycklar och diverse saker, men brukar hitta dom till slut.



Jag håller tummarna för att nycklarna ligger på jobbet!


2010-11-08 / 11:37:46
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: