Vila!

2013-07-18
21:44:09
Har varit i Brönstjärn hos mamma och pappa nu i veckan för att hjälpa dem på gården inför bröllopet. Och ganska mycket lyckades vi göra också - inte fy skam. Jimmy var dock lite sliten efter att han haft svensexa i helgen haha - han hade sovit toltalt 2 timmar och 10 minuter på två dygn. Menmen...han får ju vila i helgen när jag jobbar....eller ja - vila och vila, vi är hundvakter i helgen så vi har en viss bångstyrig hund här hemma. Hans första kväll hos oss är i kväll och hittills går det...så där...lägenheten är ju egentligen lite för liten för hunden. Tur att det bara är några dagar.
 
Själv har jag även haft besök av min stylist/sminkös inför bröllopet och vi har provsminkat och provfixat frisyren och jag är jättenöjd över hur det kommer att bli!
 
Börjar längta skitmycket till bröllopet!
 
 


               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Ja nu är det verkligen inte länge kvar.. Tänk att det är eran sista helg som ogifta :D

Svar: haha - det lät som en dödsdom nu när jag läste det ;P
Truffle


2013-07-19 / 20:02:36
Blogg: http://dolphin.blogg.se


Sara - Ensamstående mamma 

Haha nä inte så jag menar ju.. :P Åh vad jag längtar tills vi kommer, inte många dagar kvar nu! :D

Svar: Haha nää jag vet ;) Jag längtar också tokmycket! Ska bli så sjukt kul!
Truffle


2013-07-20 / 15:23:07
Blogg: http://dolphin.blogg.se





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: