Vi ska bli man och fru

2013-07-06
14:09:00
 Har varit hos mamma och pappa hela veckan och det var meningen jag skulle hjälpa dem att fixa hemma men...nej det enda jag gjorde var att sova typ. Var ju förkyld samt gravid-trött...
 
När det gäller bröllopet börjar det kännas bättre och bättre....vår lilla avcheckningslista börjar krympa.
Jimmy köpte sin kostym idag och det såg riktigt bra ut. Slips och allt.
Vi hittade även lite annat smått och gott som vi ska ha till bröllopet.
 
Det känns fantastiskt att jag ska få gifta mig med världens underbaraste kille. Förutom att vi kommer att få en super-rolig dag så känns det här giftemålet väldigt vesäntligt. Dels är det praktiskt för när barnet kommer behöver vi inte skriva på något papper om att Jimmy är pappa till barnet samt att alla våra gemensamma tillgångar faktiskt blir gemensamma "på riktigt" också.
 
Och så är det ju romantiskt också - Vi ska bli man och fru. Leva tillsammans i resten av våra liv(förhoppningsvis)
Och för mig känns det faktiskt självklart - Jimmy är världens underbaraste person och jag är så lyckligt lottad!
 
 


               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: