Längtar tills natten är över

2013-07-21
14:25:00
Jag mår som allra bäst när jag fått ta mig ett bad, när det är städat hemma samt att jag vet att jag får vara ledig ett tag.
 
Det är planen i morgon i alla fall. Efter att jag gått på stan ett tag(för att fixa naglarna) ska vi städa, laga mys-mat och sen lägga oss i soffan. Sen kommer jag nog att somna haha. Men att somna i soffan - fullkomligt avslappnad är det bästa jag vet och det blir inte mkt sånt när jag jobbar natthelgen tyvärr. Varken jag eller Jimmy brukar städa då, och jag brukar antingen sova alldeles för lite eller sova bort hela dagen för jag anser att allt annat i princip är helt meningslöst - för att jag helt enkelt bara ska och jobba igen.
 
Men i natt är allså min sista natt och jag längtar så sjukt mkt till i morgon. Ska bli skönt att få umgås med Jimmy, och vi har dessutom ingen hund hemma längre då. Och även om jag råkar somna så betyder det mycket att Jimmy är hemma. Han ska helst vara i samma rum som jag sover i, annars sover jag inge bra. Antingen om han ligger bredvid mig och sover, sitter bredvid och ser tv, eller att han sitter vid datorn när jag sover i soffan. Hans närvaro ger mig ett lugn som är svårt att besktriva.
 
Nu ska jag till Brönstjärn med brorsan för att lämna av hunden och hjälpa mamma och pappa med det sista hemma. Längtar tills natten är över!
 
 
 


               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget


Tottepower! 

Haha, var tusen år sen jag var in här sist känns det som. Måste trott du slutat blogga eller nåt..
Hoppas du lägger upp nån bild från brölloppet :D

Svar: Alla bilder från bröllopet finns på fejjan :)
Truffle


2013-08-01 / 01:08:51
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: