Jag vet varför...

2013-07-01
16:33:00
...jag inte bloggar lika mycket längre. Jag använder ju i princip BARA telefonen nu för tiden och jag är sämst på att skriva med den :( Även om jag har mycket vettigt att säga/skriva...
 
Jimmy är ju den som har datorn konstant, och jag har haft en bärbar också men det funkade inte så bra för mig att ha, då jag ergonomiskt alltid satt fel med den.
 
Jag kommer alltid på att jag ska skriva något när jag INTE sitter vid datorn och när jag väl har chansen att sitta så har jag glömt bort och den där brinnande känslan att "Åh måste skriva" har försvunnit.
 
Nu låter det som att Jimmy är ngn slags "DataHitler" här hemma och att jag inte FÅR sitta. Haha, nej...jag GÖR ju allt annat vid telefonen så det enda jag gör vid datorn är just att SKRIVA saker. Eller föra över pengar.
 
Men för det mesta läser jag ju bara. Tyvärr kommenterar jag ju inte lika mycket och det blir också en grej "Nu skulle jag kommenterat för jag har åiskt om detta!" men man kan inte och tänker "Jag gör det sen"
 
Sen har jag börjat med en sak som Sara tipsade mig om. Börja skriva anime-recensioner för ett företag på nätet, och få anime som betalning. Och det är ju grymt då jag samlar på anime :D
 
Recenserade Silverfang förra veckan och snart får jag hem uppföljaren. Lägger upp när den är publicerad ^^
 
 
 
 


               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Åh vad roligt att det var något som intresserade dig och att du fick börja recensera :)


2013-07-01 / 21:18:22
Blogg: http://dolphin.blogg.se





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: