The walk of shame

2012-09-15
15:21:00
Haha...i morse efter jag slutat var jag sjukt j*vla trött alltså. Och jag skulle ju gå hem..som alltid. Vanligtvis brukar det inte vara ngt problem...men i morse kändes det som att jag skulle kunna däcka mitt på vägen, så j*vla trött kände jag mig...
Och när jag började tänka på hur jag såg ut när jag gick där fnissade jag lite för mig själv...Jag måste ha sett ut som ett riktigt fjortisfyllo som kom stapplandes hem från en vild natt ute - typ "The walk of shame". Fortfarande lite småfull och som bara går framåt p.g.a den lilla fungerande reptilhjärnan...om polisen hade sett mig hade de troligtvis stoppat mig. "Hej, du ser inte så pigg ut? Du kanske ska följa med till stationen och sova ruset av dig?" "Eh...sova behöver jag men...jag har bara jobbat natt?" "Mmm...säkert den har jag hört förr...hoppa in i polisbilen utan tjaffs så nyktrar du till fortare"

*Hoppar in i polisbilen bara för att få en möjlighet till att få sova*

Okej, jag har faktiskt ingen aning om hur poliserna gör när de beslutar att plocka in någon på fyllecell men..jag antar att de kollar promillehalten så det skulle ju bli ganska pinsamt för polisen när de inser att jag faktiskt inte hade en enda promille i blodet..

Även om det lätt kändes som att jag halsat en sjua eller två. Kunde knappt prata när jag kom hem.



               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget


Evelina 

Du må ju ha sovit gott när du kom hem i alla fall ^^

Svar: Jo :) Men kände mig ändå sliten när jag vaknade. Tror det har mkt med förkylningen att göra också :)
Truffle


2012-09-16 / 11:21:06
Blogg: http://finaevelinasliv.blogg.se





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: