Jag saknar mina syskon...

2012-09-13
12:37:00
Jag sitter just nu framför datorn, dunderförkyld och avnjuter ett glas o'boy. Jag brukar egentligen inte dricka o'boy...men när jag såg att vi faktiskt hade en mjölk-liter hemma som inte gått ut, tänkte jag att "What the hell?" Och när jag drack min första klunk fick jag förnimmelser...av syrran.

Okej...fine...jag var hos henne för typ 3...eller var det 4 veckor sen? Men hon bor i Vilhelmina så jag vet faktiskt inte när nästa gång det blir att vi träffas...men hursomhelst så när jag väl var där drack jag ALLTID o'boy. Och åt rostade mackor(något vi heller aldrig äter här hemma...) Och det var så mysigt, och man kände sig som hemma fast man var så långt borta...

Hemma är det ju också bra...men tyvärr varvas ju "hemma" med jobb...och man har haft ont i magen i flera veckor...och så en dunderförkylning på det. Ganska less. Så även om t.ex har brorsan nära så har jag inte haft tid eller möjlighet att träffa honom heller.

Just nu skulle jag bara vilja åka tillbaka...till Vilhelmina och dricka o'boy och äta rostat. Och gärna ha brorsan med mig så vi kan umgås allihopa...Och få känna sig lite som ett barn igen.

I morgon jobbar jag ju helgen igen...och nästa helg...och ja...det är bara att bita i hårdbrödet i stället och drömma sig bort.

Mina syskon är bland det viktigaste man kan ha. I alla fall jag.
 


               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget


Evelina 

Det är fint med syskon, tänk om man inte hade dom!

Jag saknar dig förresten!!

Svar: Ja precis! ÅÅhh jag saknar dig också!!! Jag har ju bara varit sjuk och varvat sjukdom med jobb plus att jag jobbat 3 av fyra helger samt att enda helgen jag var ledig var vi i vännäs...men i oktober blir det ändringar på det ;) Ska bara bli frisk först :D
Truffle


2012-09-16 / 11:20:34
Blogg: http://finaevelinasliv.blogg.se





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: