Jag lever!

2012-09-18
13:12:00
Efter lite jobb i helgen så tog jag bussen mot Malå på dagen och sitter nu på "stadens" bibliotek ;) Finaste Emelie har fått jobb här så jag håller henne sällis de första dagarna. Plus att jag ville se hur det ser ut här, har jag aldrig varit här förr. Dock fanns det inte så mycket att se :P En konsum, en ica, ett fik, en pizzeria och ett bibliotek haha :P

Tyvärr hade jag inte riktigt koll på datumet känner jag. Mamma ringde mig idag och frågade vilken dag det var. "Ehhh...tisdag?" "Det är den artonde september..."
Ouch! Mammas födelsedag! O__O Jag är sämsta dottern ever...åker hem i morgon och då hoppas jag att ska lyckas gottgöra det på något sätt...


               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget


Emelie 

Finaste Anna! Tack att du gjorde mig sällskap :) Det var guld värt!


2012-09-20 / 20:38:49
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: