Wolverine and the Avengers

2012-05-02
23:02:28
Jag var ju som sagt grymt besviken över att Wolverine inte var med i filmen Avengers som går på bio just nu. Den var iochförsig helt awesome...utan Wolverine, men han råkar ju vara en favorit. Dock förstår jag såhär i efterhand varför det inte fungerar att ha med honom men jag vill inte spoila ;)


Hursomhelst älskar jag när Marvel mixar(Vilket de gör ganska ofta)
En av mina favvomoments från en av mina favoritserier är följande:

Man vet att Wolverine i princip är odödlig och åldras otroligt långsamt(man vet inte hur gammal han skulle kunna vara) därför är det fullt möjligt att Wolverine var aktiv under Andra värdskriget
Man vet att Captain America var en supersoldat verksam under Andra värdskriget
Man vet att Eric Lancher(Eller Magnus Maximoff) a.k.a Magneto var jude och att han satt i koncentrationsläger.


Därför älskar jag detta avsnitt:
Wolverine och Captain America räddar Magneto från koncentrationslägret när han var en liten pojke.

Titta och njut:



               k o m m e n t e r a
               Intressen:) | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: