Så gåre när man börjar träna för att må bra...

2012-05-10
22:44:41
...så blir man sjuk i stället.

Sitter just nu med feber och en dunderförkylning :/ Och jag ska till Stockholm i morgon..."Yaaay!"

Tyckte jag kände mig hängig nu i veckan...trodde ju att min trötthet BARA berodde på min dåliga kondis och för att jag tränat...men icket. Har haft slemhosta och nu tokrinner det från näsan. Mina bihåler blir alltid drabbade när jag får förkylning. :(

Aja, klart jag åker till sthlm ändå men...jag komemr att vara trött, slut och troligtvis lite grinig. blir att knapra ipren, vara redo med nässprayen samt alltid ha näsdukarna till hands. man kan ju försöka vara lite positiv och tänka att jag blir frisk i morgon...men ja, ska jag vara realistisk så vet jag att det här kommer bara vara början tyvärr.

Blir att bita ihop och inte gnälla allt för mycket. Nu ska jag ta mig en lång natts sömn och hoppas på att man sover ihjäl febern eller ngt!









               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget


Evelina 

Jag förstår inte riktigt det där. Det har blivit så för mig jättemånga gånger också! Så fort jag börjar träna så blir jag sjuk! Hur ska man kunna behålla motivationen då???


2012-05-11 / 20:31:20
Blogg: http://finaevelinasliv.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: