Pinsamt...

2012-05-07
11:54:39
Hade en grymt trevlig söndag ändå sådär på slutet igår :) Vi satt och spelade X-box och grillade! Stannade kring 21.30 ungefär då jag fick skjuts hem med min kära kusin, André...

Jag hade pratat med Marcus och Jimmy på telefon och tydligen hade de roat sig idag med att STORSTÄDA lägenheten(!) WTF?! Sånt gillas i alla fall, och därför följade jag med André in på affärn för jag tänkte överraska grabsen med lite smått och gott som tack för hjälpen.

Köpte ölkorv, juice, pucko och chips. Och när jag står för att betala står det att "Köpet medges ej"
"EHHH??? VAD FAN HAR JAG GJORT MED MINA PENGAR???"

Okej fine, jag var på Ikea i lördags samt att jag "råkade" köpa en tröja för 400 spänn igår. Men ja lite chock fick man ju. André fick snällt plocka fram sitt kort för att betala mina grejer. Pinsamt värre.

Aja André följade med mig hem sen för att se vad som egentligen var fel på cykeln - och han konstaterade felet: Det var hål i båda slangarna? Vi hade varit lite för hårdhänta när vi satt på slangarna - båda gångerna. Så Jimmy ska fara och köpa nya slangar idag...och ta det j*vligt lugnt när han sätter dit dom.

Jag behöver min cykel...typ NU!

Nää nu ska jag dricka upp mnitt te och sen gå och städa lite i köket hade jag tänkt. Snart blir det att gå på jobbet.










               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: