Mår bättre än vad jag förutspådde...

2012-05-11
13:13:04
Jag kan andas i alla fall :D Tack Sinova you are awesome :)

Sitter just nu och väntar på att syrran ska komma. ! :) Hon ska hjälpa mig att färga håret sen skjutsar hon mig och Emelie till flygplatsen. Syrran är världens bästa <3 Har i princip packat klart bara smågrejerna som ska i.

Trots min förkylning ska jag verkligen vara positiv till den här resan. Elisabets mamma har bokat bord för oss i kväll på en fin restaurang. Det börjar bra må jag säga ;)

Min packning: sinova, näsdukar och näsdroppar kommer att vara det viktigaste :P



               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget


Evelina 

Hoppas ni får en fantastisk helg!! :)


2012-05-11 / 20:32:11
Blogg: http://finaevelinasliv.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: