Jag är så förbannat slut...

2012-05-02
22:36:48
Jag var ju som inställd på att jag skulle få sova till 10.00 och sen ligga och snoooza till typ...11? 12?

Men nej...bror min ringer mig 09.30 och ger mig lite ångest: "Ehm...bovärden ringde och vi måste städa mera" Happ..bara att stiga upp, duscha och fara då. Men knappt att jag hinner lägga på så ringer bossen också "Hej Anna...det är kaos på jobbet kan du komma in tidigare...?" Tur som f*n att hon inte ringde och väckte mig då för då hade jag inte varit nöjd. Jag sa att jag skulle fara och städa en lägenhet...men jag skulle komma in så fort jag var klar.

Så hem till brorsan och putsa fönster, putsa spis, göra rent på listor..ja..igen. stressade som f*n var vi för vi båda hade jobb vi skulle åka till. Dock hann vi med en lunch på wok n Roll men ja det hade ju kunnat vara trevligare.

Men jag kan inte påstå att all stress var negativ. Har ändå känt mig pigg och "igång" under dagen...ja tills på kvällen. När klockan började närma sig 22.00 skönk jag ihop på stolen. Hela min kropp känns typ uppsvullen, ont i rygg nacke och huvud.

Nu ska jag ligga och lata mig framför tv:n och se på när grabbarna grus spelar tv-spel för jag orkar seriöst ingenting och jag är inte på bra humör.






               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: