Jag ÄR lat...

2012-05-09
22:35:25
Fy F*n..varför utsätter man sig själv och sin kropp för plåga...?

Men ja, det måste man ju, om man nu inte vill dö i förtid. Seriöst, min kropp håller på att förfalla och jag är 25 år(!) 25 år gammal...har inte ens fött barn. "Nu får det fan vara nog!" tänkte jag och klurade samtidigt ut en plan om hur jag skulle offra all mina härliga sovtid och fritid mot...träning. Ewww!! Det där fasansfulla ordet jag så mycket föraktar!

Men samtidigt, inte underligt att man mår kasst både psykiskt och fysiskt när man inte gör annat än att sitter på sitt arsle eller sover hela dagarna.

Hursomhelst har det ju inte direkt blivit sämre av att min älskade mamma sms:ade mig när jag kommit till Edda-hallen igår: "Pappa är i Umeå nu och köper en ny cykel till dig" Say what? Är mina föräldrar awesome eller vad?
För utan en cykel så är det som svårt att få sig iväg att träna. Och min Rosa cykel är knappast ngt att hänga i julgranen då den lyckas gå sönder siså där varje månad...

Aja har i alla fall försökt skapa mig själv ngn slags rutin nu och jag ska då f*n se till så att det håller i sig! Även om jag måste stiga upp klockan 10(!) på morgonen...och inge mer slösurfande framför datorn eller ligga i badet i 2 timmar innan jag far mot jobbet.

Nope, jag hoppas verkligen att allt mitt uppoffrande blir värt det i slutändan...även om det inte riktigt känns så just nu ;)

Jag vet jag ÄR lat...


Ungefär så här känner jag mig just nu:




               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget


Evelina 

Heja heja!!!! Vi kan röra på oss tillsammans när vi har flyttat!!! :D



GUD NÅDE ER IFALL NI FLYTTAR!!!


2012-05-11 / 20:30:17
Blogg: http://finaevelinasliv.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: