Hemma från Stockholm

2012-05-16
09:21:32
Kom hem på måndagkväll!

Jag tog mig en ordentlig sovmorgon igår bara för att jag visste att jag inte hade så mkt inplanerat.
Sov alltså till klockan 12.00(!) Men det var behövligt med tanke på hur hängig jag varit.

När jag steg upp var jag faktiskt ganska pigg så jag for och tränade, och mötte sen upp Jimmy när han slutat.
Dock blev det direkt till Moröhöjden affären då Jimmy äntligen fått sitt Diablo 3...som en exalterad liten pojke på julafton ungefär.

När vi kom hem satte han igång och installerade och jag...satte mig ner i soffan för att ja...ta det lite lugnt. Några timmar senare vaknade jag. Hade somnat i soffan och jag märkte hur godomligt skönt det var också! Så inte fy skam.

När jag och Jimmy hade varit och handlat hade vi desutom inhandlat gofika till oss. Butterbulla och cookies!
Så det blev fika och film. En bra avslutning på kvällen. Sen vart jag trött igen så vi gick och la oss.

Det märks idag att jag fick ordentligt med sömn igår...med tanke på att jag är vaken nu...klockan 09.00! Inget jag är van vid direkt. Men jag ska snart fara och träna och klockan 13.00 ska jag träffa Marisol. Vi ska gå och käka lunch. Sen blir det att tträffa Jimmy utanför hans jobb för att fara och grilla i Bureå på kvällen. Haha...har rätt mycket att göra med andra ord.










               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget


Evelina 

Oh Anna, var tränar du? :D


2012-05-17 / 19:47:08
Blogg: http://finaevelinasliv.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: