Den här dagen har inte riktigt varit min...

2012-05-06
17:19:07
Jag hade en dejt med finaste Emelie idag - inplanerad klockan 13.00 med lunch och grejer...
Just ja - bussarna har börjat sluta gå nu p.g.a det blivit "sommartid"...
Cykeln fungerar ej...
"Jimmy vi måste fixa cykeln!"
"Jomen jag fixar det på 10 min!"
En timme senare...
"S*TANS J*VLA K*KCYKEL!!!"
Cykeln går ej att pumpa trots byte av 2(!) slangar...
Bara att ändra planerna då. Lunch byttes ut mot fika. 13.00 byttes ut till 14.00(eller vänta nu...14.15 för att vara mer exakt)
Cykel byttes ut mot ben. Det blev att traska in till stan då. Man var något stressad.
Eller ja, vädret var inte så pjåkigt(lite småregn och en vattenpöl mitt i vägen annars funkade det ju bra. Men fortfarande grinig.)


Men det var trevligt att fika med Emelie. Peppa inför Stockholmsresan i helgen - plus dricka jättegott te!
Sen gå på stan lite och köpa en dyr tröja ;)
Nu sitter jag hos brorsan, nyduschad och vi ska nog grilla i kväll. Grabbarna grus är hemma och städar(tror jag?)
Så man kan ju säga att slutet gott - allting gott då rå ;) Men jag får nog lov att köpa helt nya däck..,är grymt less på punka nu :/


               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: