Blod är tjockare än vatten

2012-05-01
21:49:41
När det gäller min familj kommer de alltid att komma i första hand - no matter what! Jag tror att det är många som resonerar så och borde förstå att man alltid väljer att stå vid familjens sida.
Min bror har alltid varit en klippa och ställt upp för mig när andra valt att inte göra det. Jag försöker att göra så gott jag kan för att återgälda honom det som han gör för mig. Mina syskon  är fantastiska<3
Idag har jag och Jimpo i alla fall varit duktiga(nåja) och hjälpt min bror städa ur hans gamla lägenhet :)
Det var ett tufft jobb men helt klart värt det(egentligen var det mest Tommy och Jimmy som städade medan jag tog lite kort höhö)














               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: