Som jag trodde!

2012-04-26
11:35:52
Cellrpovet gick galet fort...jag var ut genom förren på 2 röda :D Jag gruvade mig inte så j*vla mycket inför det heller.  Nånting säger mig att jag vuxit...för jag brukade ALLTID gruva mig inför sånt där. Ett läkarbesök, tandläkarbesök...kolla upp o.s.v. har alltid gjort mig illa till mods och jag mått dåligt i flera veckor. Visserligen var ju det där bara en rutinkoll, och om det varit tandläkaren hade jag nog inte varit lika nöjd. Jag har seriös tandläkarskräck..

Annars gåre det riktigt bra med vår inneboende :) Det är som att ha en hemhjälp xD det är alltid fint hemma nu förtiden och han diskar alltid bort och städar...han ska även hjälpa mig att torka fönsterna idag xD Har typ aldrig gjort det haha...men nu när solen börjar komma fram ser man hur förtaskigt det ser ut. Mycket p.g.a katterna gillar att säckla efter fönstrena...



               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget


Evelina 

Vaa? Måste man göra de nu igen??? Oj.. tycker jag gjorde de nyss.. eller va de 5 år sen? XD



Haha åh, men va bra att det går så bra då!!! Skönt att höra!! :)


2012-04-27 / 17:33:55
Blogg: http://finaevelinasliv.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: