Himlen ville gråta lite

2012-04-28
18:01:46
Trots att det är jobbarhleg så bjöd den både på en bra kväll, en lugn natt, en fantastisk morgon samt en mysig dag.

Jag känner att stiga upp klockan 13.00 var det värt för då hann jag med en dejt på stan i fint soligt väder samt att vi kunde på Avengers :3 Filmen var en härlig bioupplevelse och ibland ville jag bara gråta av lycka. Men när vi kom ut från biografen så ville himlen gråta lite...

Nu ska jag i alla fall försöka att INTE faila med hårfärgning och be för att awesome resultat innan jag drar mig själv till jobbet för att jobba ännu en natt!


Kvällen igår bjöd på vacker sol, varmt i luften och fågelkvitter. Magiskt!









God morgon Älskling <3









               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget


Evelina 

Äsch då, jag som var på stan idag och köpte halva världen kändes det som! Synd att vi inte sprang på varandra!!



Haha Jimmy kommer väl aldrig få vara ifred nu när du har instagram ;)



ÅÅHH!!! Är det på Waynes?? ÄLSKAR dom där sconesen, osten och sylten!!


2012-04-28 / 22:38:44
Blogg: http://finaevelinasliv.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: