EPIC FAIL!

2012-04-27
19:15:34
Skulle försöka färga topparna samt en slinga i håret...alltså bleka mitt röda hår lite granna. Följde instruktionerna, satte in skiten i  30 min och..VOILA...Inget hade hänt >O__O

"Så j*vla värdelös blonderingsfärg...80 spänn åt h-vete!!!" tänkte jag då...innan jag fick syn på den lilla påsen som ligger på vardagsrumsbordet...påsen med BLONDERINGSPULVRET!! GAAH....Aja Jimmy har lovat att vi ska gå och köpa ny färg i morgon..samt att vi ska gå på bio :)

Det blir nog bra det<3



Jag vill ha håret så rött igen <3

               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget


Evelina 

Hahaha, sorry, var tvungen att skratta lite! Det är inte lätt alla gånger!!! :(


2012-04-28 / 22:39:59
Blogg: http://finaevelinasliv.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: