Var hör jag hemma?

2011-09-01
12:22:38
Jag gillar lättsamt och roligt, o-originellt, mysigt och busigt :D Därför läser jag och skriver om sånt.
Jag har ju skrivit en maaaasa sånt "skit" Nu kallar jag det skit och inte alls för att jag inte är stolt över det jag skrivit, tvärtom, mycket stolt. Men...jag har ju tyvärr inte begåvningen att skriva. Jag är dålig på att beskriva, eftersom att jag ser så mycket när jag skriver att jag tar för givet att andra ska se också....wierd huh?

Men jag orkar inte ändra om allting, inte nu i af, funderar på att gå någon slags skrivarkurs sen..om jag orkar.
Men hursom helst har jag lagt upp lite på Sockerdricka.nu. Det är ju ganska oskyldigt ställe tänkte jag så det blir ju bra :D Och så kan jag ju läsa andras också, det är kul att läsa. ^__^

Men i princip allt jag läser på Sockerdricka är väldigt djupa och heavy stuff. Min "genre" passar inte riktigt in, känner jag. Det är olycklig kärlek...eller också är det djup, sinnesjsuk kärlek eller olycka, svek.... hursom helst fruktansvärt starka känslor.

Jag håller mig gärna borta från mina. Jag själv är oerhört känslig och kan bli väldigt deppad eller oerhört lycklig.
Därför gillar jag att hålla mig till lättsamma grejer. Ungdomskärlek, pirr i kroppen, missförstånd, och väldigt "små" problem.
Så jag sitter nu och funderar på om mina s.k lättsamma "verk" platsar på Sockerdricka?...Och om någon läser, vad ska dom tänka? Nu överanalyserar jag som vanligt...men undrar om det finns någon plats på internet för oss lättsamma människor?



               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Jag finns också på Sockerdricka, hängde mycket där förut faktiskt :)


2011-09-01 / 13:19:40
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


Alice 

Vad glad jag blev över din kommentar! För första gången känner jag lite press över att blogga haha. Jag är som du. Gillar det lättsamma, mestadelen av mina favoritbloggar är faktiskt humorbloggar!


2011-09-01 / 18:51:44
Blogg: http://gulprickigelefant.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: