Men attraktionen är ju viktig...?

2011-09-22
11:27:04
Min kille säger ofta att attraktionen är viktig när det väl kommer till kärlek. Det vet jag också, jag är inte född i farstun. Men attraktion handlar för det första inte BARA om utseende. Det kan vara en lukt, en look, ett skratt, en charm, ögon o.s.v.

För det andra så har människor TROTS utseende-hetsen idag, OLIKA föreställningar om vad man tycker är vackert.

Om man ställer mig bredvid Brittan t.e.x tror jag nog att man kan säga att Brittan är vackrare. Alla utom min kille förstås. "Nej hon är skitful och DU är snyggast i världen"  Och han ljuger inte. Han tycker så. För att han är attraherad av mig för ANDRA saker.



Så skit i Brittan, du kommer att bli älskad ändå!

               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: