6/9 - 11 - Redan tisdag!

2011-09-06
11:11:17
Japp måndagen gick ovanligt smärtfritt - det gillas!


Nu är det bara 4 dagar kvar, och sen bär det av till Malmö - huvvaligen ändå! Hur ska det gå?
Nervösiteten märks då i af - med tanke på att jag steg upp 10.30  idag(duktiga jag) men den vinnande halvtimmen spenderades i stället på toan =/ Hell också.

Har stått och slavat och gjort vääärsta middagen - eller ja, plockade ihop de grönsaker jag hade, hackade, kryddade och körde in skiten i ugn. Dock så hatar jag morötter - morötter är j*vulens påfund! Ska skalas i all eviga tid, och så har man naturligtvis den sämsta skalaren på denna jord. Så jag gav upp - morötterna ligger fortfarande på skärbrädan i köket, halvnakna. Få se om jag ska gå och fixa dem igen sen, hade ju tänkt att dom(och lite annat) skulle bli min s.k lunch.

Jag hade ju som tänkt att jag skulle göra värsta storkoket nåndag så att det räckte till middag och lunch för heeela veckan, så skulle man slippa spendera halva dagen med att laga mat. Men icket. I söndags t.e.x hade jag gjort MASSOR!!! ...och likaförbannat räckte det bara till 1(!) middag för oss två  O__o

Vi äter som hästar allså..






               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: