5/9 - 11 -Ännu en vecka framför mig...

2011-09-05
11:10:08
Sen drar jag..lixom bye bye birdies!!!


Nämen jag tänker lixom inte på att jag ska åka bort - jag tänker mest på hur jag ska överleva veckan O__o
Men jag har varit lite småduktig nu på "morgonen" Faktiskt redan städat bort, och sen står min "middag" redan på spisen. Så nu slipper jag stressa sen. Bra va? :D

Dock var jag j*vulskt trött när jag steg upp - som vanligt. Jag undrar hur länge jag måste sova för att stiga upp självmant? Eller om jag ALLTID kommer att vara trött när jag vaknar? Och klassikern är ju "Du kanske har sovit för länge" Tro mig, det spelar ingen roll om jag sovit 5 h, 8 h, 10 h eller 12 h, jag är lika trött ändå. Och dessutom, om nu min kropp vet hur många timmar jag ska sova - varför vaknar den inte självmant då efter 8 timmar t.e.x och känner sig utvilad?

Om jag bodde själv och inte hade något jobb att gå till eller annat inplanerat under dagen skulle jag kunna sova till världens ände...helt sjukt allså..



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: