4/9 -11 - Det händer mycket i vårt hushåll...

2011-09-04
16:21:00
Eller inte...


Var bakis hela gårdagen och den spenderades heeela dagen framför tv:n. Vi hade Sällskapsresan-maraton, fy f*n va hjärtligt jag skratta allså...(Hade ju inte sett någon av dom O__O)
Och idag så har jag ont överallt - vete f*n allså ,men det känns som träningsvärk. Och träningsvärk känns lite oroväckande eftersom att den s.k träning jag har haft för mig de senaste dagarna var dricka massa j*vla vin och leva j*vel i fredags samt sitta framför tv.n och trycka ostkrokar igår... O__o

Kompenserade visserligen med en slallad till middag höhö...

Idag har vi sett Jägarna(för den har jag inte sett, och ja det är lika mycket FAIL som att inte ha sett NÅN av Sällskaps-resan filmerna...) Så nu laddar vi för Jägarna 2 sen då(typ om nåra veckor, för de va f*n överbokat i kv)

Nu ska vi ut och röra på fläsket en stund, sen ska vi laga middag. Efter det ska vi titta lite mer på svensk film. F*n va bra det är med svensk film, har aldrig tänkt på det tidigare....

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: