29/11 - Inte den bästa av "mornar"

2011-09-29
11:16:12
Varför ska det vara så svårt att somna när det är varmt i rummet?


Och sen svårt att stiga upp när det är kallt? Jag är trött idag, och det sög ju rätt hårt. Lyckades stiga upp en timme och 10 minuter senare än vad jag hade tänkt. Oh well...katten har legat hela morgon och buffat i mig samt klöst mig lite lätt på benen och det är ju alltid uppskattat...not!

Jag är jättehungrig nu också, dessutom, och jag vet egentligen inte varför. Jag är så hungrig att det typ gör ont.
Aja ska snart fara på jåbbet, lika bra att börja göra sig i ordning,,,

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Rebecca 

Läste om dina ord om din pojkvän på LDs blogg, väldigt fint, inspirerande och sant :) Det är få förunnat att hitta sin själsfrände men det räcker ju inte bara där, man måste hjälpa till, lita på varandra, ge varandra utrymme, lyssna, finnas till, uppmuntra osv :) Får man det att fungera så kan det kan inte bli mycket bättre! :D


2011-09-29 / 12:35:19
Blogg: http://lifeofrebecca.blogg.se/


Rebecca 

sv: Ja, eller hur! :)


2011-09-29 / 13:23:49
Blogg: http://lifeofrebecca.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: