27/9 - Helt galet trött...

2011-09-27
12:48:57
Ugh...inte okej att jobba idag...


Trött, kallsvettas - bifeffekter av helgens nattjobbande. Att tvärt vända på dygnet är ingen enkel match. Jag brukar alltid stiga upp vid 10.00 när jag börjar 13.30 - men idag drog jag mig till 12.00(!)

Jag och Jimpo var och handlade igår, men när vi kom hem insåg vi att vi hade glönt hälften - jag hade sån sjuk inre stress igår att det blev blackout. Plus att bussen aldrig kom så vi satt på Solbacken och väntade i en timme - och kallt som fan var det. Så på kvällen var jag lite grinig innan jag tog mig ett långt bad, sen kröp jag ner i soffan med en kopp te. Jag hatar att kallsvettas - speciellt på jobbet för det är tillräckligt dålig luft där.

Det kommer att bli drygt i dag har jag en känsla av.

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: