20/9 - 11 - Dagens "Att göra"

2011-09-20
10:51:08
*Diska
*Rensa kattlådan
*Vika ihop kläder
*Åka till affärn
*Panta
*Handla
*ÅKa hem
*Laga mat



låter som en bra plan! Mamma fyllde år i helgen, så jag och Jimmy har bjudit mina päron hem till oss nu i veckan så jag ska försöka hitt ngt gott recept att bjuda på, sen ska jag fara och handla. Det känns skönt att ha mycket att göra idag - brukar annars sitta och slöa typ.

F*n va tråkig jag är nuförtiden, men det är för att jag är så glad! Jag är roligagare när jag är arg höhö! Men jag är så harmonisk just nu att jag nästan blir grinfärdig. Men jag vet att det är den där Malmö-resan som ligger bakom!
Jag är så lycklig just nu - att jag vet tamef*n inte vad jag ska ta mig till!!! GAAAAAAAAAAAAAAAAAH !!!



HAPPYNESS OVERLOAD!!!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: