19/9 - 11 - Håhå!

2011-09-19
14:13:12
Gah...trött...men nu är jag ledig!! Woop woop!


Haft en bra natt och nu har jag helg :D Jag och Jimmy ska försöka ha lite mys i kväll, bara jag och han! Det har jag peppat för typ sen i fredags! Synd bara att jag är äcklig och ful just nu. Och lägenheten har sett bättre dagar! Jag vill ju att allt ska va perfekt. Vi måste dessutom handla. Åh vad drygt...

Trodde dessutom att jag skulle va pigg i dag när jag steg upp men icket - tröttare än jag varit på länge. Så jag antar att jag är lite irriterad också.

J*vla skit låt detta inte förstöra vår kväll.... Aja mot duschen, sen ta hand om disken. Jimmy kommer hem om en timme.


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Hoppas ni får en supermysig kväll, du och Jimmy :) Ni är så otroligt fina ihop! Kram till er båda från oss båda


2011-09-19 / 18:55:38
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: