1/9 - 11 - Det går fort....

2011-09-01
10:31:18
...när man har tråkigt...


Nämen jag är inne på min sjätte arbetsdag nu, och ärligt trodde jag att det skulle gå saktare - eller det HAR gått sakta har jag tyckt när jag väl jobbat men, ja det är ju helg snart ändå...

Jag är jättetrött idag. Brorsan kom i går och vi låg och såg på School Rumble till typ 02.00? Jag hade dock värsta förväntningarna på att han skulle ligga och skratta lika ofta som jag, men icket. Inte ett ljud. Sån besvikelse :P
Så jag stängde av skiten tillslut och han åkte hem- Anime-kvällar med ointresserade är ingen höjdare höhö...

Nu ska jag försöka vakna, städa bort och fixa mig lite mat utan att behöva stressa. Men jag har noll karaktär så städning blir det inte, och jag kommer att göra allt i sista minuten :P



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: