17/9 -11 - MEN JAAAAAAAAAAAAAAAA!!

2011-09-17
13:55:53
När jag kom hem i morse var lägenheten sprängd´...


Det luktade konstigt, det var något äckligt på golvet..ölburkar överallt. Jimmy har två kompisar på besök och jag antar att man inte kan förvänta sig annat. Men att ha 3 små grisar i lägenheten är inte alltid uppskattat. Men j'vlar vad de ska få städa sen, och jag ska sitta vid datorn och äta jordnötter!! Jag behöver inte tjata heller - så fort de såg mitt ansikte var det "Vi ska städa, vi ska städa..."

Nu sitter jag och läser bloggar och annat, är lite trött, lite kissnödig, lite skitig och irriterad. Killarna sitter och spelar Nintendo 8 bitars samt att marcus försöker prata med mig - eller ja, störa mig är nog ordet.

Jaaa...



Så här trevligt hade grisarna igår....

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Novembersara. 

Haha det där såg ut som en trevlig fest ;D


2011-09-18 / 22:31:49
Blogg: http://novembersara.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: