16/9 - 11 - OMG!

2011-09-16
08:58:44
Shit - klockan är snart 09.00....


Det är INTE bra - jag stiger upp 09.00 självmant!!!!!! O___O  Visserligen inte konstigt, jag var dödstrött igår och somnade vid 22.00. Jag har inte haft jättemycket sömn under min semestervecka - gått och lagt mig sent och stigit upp tidigt. Och igår gick jag ju upp 07.00 för att göra mig i ordning för flyget. Det gick riktigt smidigt och bra!!

När jag väl var hemma var jag lite grinig dock  -lägenheten var inte så - vacker. Så jag fick ett il och storstädade, samt att vi möblerade om här hemma(gillar att göra om) Och det blev riktigt bra :D

Plus att jag gav Jimmy hans presenter, och jag visade stolt upp andra saker jag köpte :3
Kommer bilder sen ;)

Hursomhelst, det som är dåligt med att jag steg upp 09.00 idag är för att jag ska jobba natt. Får väl lov att försöka vila en stund mitt på dagen i stället...





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: