Jag har bestämt mig...

2011-10-03
23:46:00
Jag ska vara med i en mangatävling på -----> Wasabipress. Det handlar inte om att jag vill vinna egentligen, för jag vet innerst inne att jag inte kommer att ha en chans. Men jag vill prova - KAN jag göra en manga?

Jag har drömt om det så länge nu, så vi får helt enkelt se. Jag kom på att jag ville vara med igår och skrev klart manuset idag zD Mangan får bara vara 20 sidor långt så, det var ju inte direkt svårt :3

Min svaghet är ju att jag inte har något tålamod alls, därför slarvar jag alltid när jag ritar/målar/tecknar. Kommer att bli mycket att sitta vid datorn/Photoshop och försöka fixa och trixa tills det är klart! Håller på att scanna in nu bilderna som ska vara med. Jag blir nervös så fort jag tänker på det. Men nu j*vlar.

Jag har på mig till första december så det blir spännande! Wish me good luck :)


I'm gonna make it!!





               k o m m e n t e r a
               Ritat/målat/tecknat | Länka inlägget


Ewe 

Va roligt!!! Lycka till! :D


2011-10-04 / 08:14:36
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/


Sara - Ensamstående mamma 

Åh vad roligt Anna, du är så duktig så nog kommer du fixa det där :) Jag tror på dig!



TUUUUUUSEN TACK FÖR PRESENTEN!! Här har du kanske världens lyckligaste tjej kan jag lova :D


2011-10-04 / 15:24:26
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


Emelie 

Va kul med manga-tävling! Klart att du ska vara med :) Lycka till!


2011-10-04 / 18:13:11
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: