Jag är sällan uttråkad...

2011-10-20
23:31:38
Om jag har det jag vill göra nära till hands brukar jag aldrig ha problem med att inte har ngt att göra. Det är en skön känsla.

Exempel på roliga saker:


* Sova(Allså det är så j*vla skönt!)
* Skriva berättelser(Min hjärna är full av dom...get them out of me!!)
* Rita(Ungefär som skrivandet)
* Se på anime(tur det finns mycket :3)
* Läsa manga(Som ovan)
* Spela tv-spel!
* Festa!(Det är roligt!:D, dock är det inget man vill göra FÖR ofta, då man vill längta till det. Och när man jobbar så pass mycket helg som jag gör, så blir det oftast kul och efterlängtat :)
* Vara med Jimmy(Det är bland det bästa, speciellt när vi spelar tv-spel tillsammans, bara pratar, ser på serier, eller tar en sovmorgon tillsammans. Finns inget bättre :3)

Så med andra ord är jag grymt lätt-road, dock ställer detta till med saker och ting.
Jag hör av mig väldigt sällan till en kompis :( planerar inte heller in saker med kompisar, som att fara och resa o.s.v.

Jag är så förbannat bekväm av mig som har så mycket nöjde framför näsan på mig att jag glömmer bort att göra ANDRA saker också som är minst lika kul, men som kanske tar lite extra tid/planering att göra. Det går t.e.x fortare att sätta igång datorn än att slå en plingeling till en vän och sen hoppa på en buss. Jag tycker nämligen att det är jobbigt att inte  få komma komma iväg till det där roliga PÅ EN GÅNG.

Sitta på en buss i 20 minuter.
Jag ser det som stulen tid.

I want my 20 minutes of waiting back!


Så det jag ville säga med det här inlägget är allså att jag menar inte att va en dålig vän och jag ÄLSKAR att va me mina vänner, men jag glömmer alltid att höra av mig för jag är alldeles för...lat? Det är nog ordet.

Nope, skärpning från min sida!




Tro det eller ej men jag har faktiskt vänner :) Emelies bild :)



               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget


Evelina 

Jag tycker att du är med vänner hela tiden! Den blogg är ju full av inlägg när du allt från fikar till festar till åker genom hela Sverige för att träffa dina vänner! :)


2011-10-22 / 09:03:32
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: