I'm a horrible girlfriend...

2011-10-19
01:43:04
Idag tvingade jag Jimmy laga maten trots att jag varit ledig hela dagen. Jag satt vid datorn och tjurade när han kom med maten TILL mig. Jag tog emot maten, men snubblade, och all mat hamnade på golvet. Jag skrek, svor och slog i dörrar!

Jimmy tog upp maten från golvet, samt gjorde ny mat åt mig och jag skrek åt Jimmy och frågade varför han bar in maten till mig från första början och fick allt att låta som att det var hans fel...

Fy fan va äcklig man kan bli ibland...

               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Ibland har man dåliga dagar, och det måste man få ha - för att kunna uppskatta allt bra man har i sitt liv :)


2011-10-19 / 13:06:07
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: