Comhem - vi börjar ooom igen!

2011-10-10
00:28:06
Lägenheten har förfallit under helgen. Skitigt överallt - men who can blame me! Helt själv i lägenheten, sjuk som fan och arbetar dessutom ca 36 timmar på 3 dagar!! Dessutom lockade min vän datorn betydligt mer ;)

Det dumma var att på kvällen när vi satt i soffan mitt i allt h-vete, knackar snubbar från Comhem på O__o
De vill komma in och prata med oss i 5 min. annars hade tvingat oss att boka tid ngn annan dag. Fine tänkte jag då, men då glömde jag ju naturligtvis bort att lägenheten var sprängd och själv stod jag där nyvaken, äcklig, fläck på vit t-shirt och hål i brallerna. Jag tänkte direkt" Åh nej nu tror dom att vi är nå j*vla hobos som inte duschar/städar eller har på sig vettiga kläder"

Så jag hade ångest över det när de började försöka övertala oss att använda comhems internet samt tv...
Och jag och Jimmy faller alltid för säljare så nu ska vi tydligen ha 8-favoriter, ett nytt modem, rubb och stubb O__O  Jag får lite smått ångest för det här, det kommer säkert att bli nå tjaffs sen också, för det blir det ALLTID för oss...Vi är lättlurade j*vlar.

Fast jag och Jimmy har pratat om det här tidigare. Just nu har vi typ inga bra kanaler och det är anledningen till att vi aldrig ser på tv. Men 8 favoriter är ju bra för då får man ju ha vilka kanaler vi vill! Det vi saknar är ju t.e.x Discovery channel och Tv4 Fucked up(fakta). Och så vill ju jag ha Disney channel :3 vi skulle dessutom få högre hastighet på internet - och det behöver vi för vi använder internet GRYMT mycket...
''
Internet is kinda my hubby. Jag fixar min anime därifrån, min manga, fixar musik(Fuck Spotify!) Fejjan, forum, bloggar, min egen blogg, vänner med liknande intressen o.s.v.

Aja det blir säkert bra hoppas jag!  Gahh...ångest

               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: