9/10 - 11 - en natt kvar

2011-10-09
18:13:40
Sen är jag fri(sk)!


Eller ja, jag lär väl bara bli sjukare eftersom att jag inte tar hand om mig själv...menmen. Sånt man får ta.
Hade svårt att sova under dagen tack vare katt-fan som skulle buffa i en hela j*vla morgonen! GAAAH!

Jimmy ringde mig klockan 13.00 och frågade varför jag fortfarande låg och sov och jag röt åt honom för jag kände mig så j*vla trött och slut, och hade knappt fått sova. Han är visserligen van att jag brukar stiga upp vid den tiden när jag jobbat natt...Men det var sjukt onödigt att ryta åt honom speciellt nu när jag längtat efter honom så mycket.

Jag steg upp i samma veva som han kom hem, 15.30, och nu sitter jag vid datorn(trevligt?) Men jag och datorn är Best pals, vad kan jag göra? :P



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Ja du har nog rätt Anna, kommer säkerligen kännas bättre imorgon när allt är klart och det har slutat göra ont.. En kompis har nyss gjort samma ingrepp och hon hade ont efteråt och det sved när hon kissade, men ja, det är väl snt man får ta. Hellre det än cancer i alla fall :)


2011-10-09 / 18:46:55
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


Sara - Ensamstående mamma 

Fast samtidigt känns det som.. Ja jag vet inte.. Men HUR kan dom veta att det inte är cancer? Man vet ju inte hur länge jag gått med dessa förändringar eftersom det var första gången ever som jag lämnat ett cellprov. Men ja, återstår att se när jag får provsvaret från det här ingreppet för då tar dom ett litet cellprov samtidigt också för att kolla så dom får bort allting.



Nja, jag gruvar mig varken för ingreppet eller för smärtan efteråt. Det är mest framtida graviditeter som oroar mig.. Eftersom livmodertappen blir försvagad så är det risk att föda för tidigt, och med tanke på att Jonah ville ut redan i vecka 24 och att jag ändå fick 2 veckor före BF.. Ja, det känns mindre tryggt helt enkelt :S Men ja, man får ta det då, det ligger hur som helst några år bort skulle jag tro.. Så jag hinner läsa på om det riktigt ordentligt, vilka extrakontroller man får göra och allt sånt :P



Jag vet inte vad det är, men man blir ju alltid nojjig när man ska göra något främmande.. Som man aldrig har gjort förut.


2011-10-09 / 19:20:06
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


Wiilow [Foto Tankar Känslor] 

Hej.



Vad jag blev glad över det du skrev, tack så hjärtligt.



Hoppas du blir riktigt kry snart igen.



Jag önskar dig en trevlig vecka iaf.

Kram till dig


2011-10-09 / 20:54:35
Blogg: http://wiilow.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: