8/10 - 11 - going strong

2011-10-08
15:41:27
Sitter och är sjuk och jobbar på min manga som jag håller på att bli lite smått galen på...


Ska snart fara å jobba igen och det känns ju som sådär. Jimmy är inte hemma, och tur för han för jag hade inte varit nå vidare bra sällskap som sitter och muttrar vid datorn. Men jag saknar min lilla Pluppis, men han kommer snart hem igen, i morgon :) Typ när jag vaknar i morgon kommer han att kanske va hemma :D

Han är med sin familj i Vännäs, då han blev ditbjuden av sin mamma. Hans syter Sara har nämligen fyllt år nyligen, så de firar henne. Det var synd att jag inte kunde åka, men det är ju sådär när man jobbar 3 helger av 4 - vad är chansen lixom? :/

Sitter å väntar på mail från Wasabi-press då jag stött på lite tekniska problem med min manga. Man får då fanimej aldrig ta genvägar för då går det åt pipan. Jag är verkligen inte teknisk lagd när det gäller photoshop, skriva ut, os.v. Men jag hoppas att det löser sig, annars kan jag inte va med i tävlingen. Men ja, jag ska nog göra min manga i af, skulle vara kul att se om jag klarar av det. :)



Miss you!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: