6/10 - 11 - Man blir tyvär inte friskare...

2011-10-06
12:19:42
Haha, somnade vid 00.00 i går>(!)


Och steg upp vid 12.00 idag! Har haft djupsömn hela vägen typ - förbannat så skönt. Dock gör min hals ondare...mn fortsätter jag sova kanske sjukan aldrig hinner bryta ut helt ;) jag vill helst inte bli sjuk nu då jag ska jobba natt i helgen och allt! Jag tänker då inte sjukskriva mig hur somhelst eftersom att jag förlorar 40 (h) arbetstid, so no thanks!!

Idag sdka jag och Jimpo på bio i af, vi ska äntligen se Jägarna 2 :D Fy fan att va ledig mitt i veckan har sina fördelar ;)

Nu ska jag käka tacos-reser från  igår och försöka göra min manga innan jag åker in till stan!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: