30/10 - 11 - Hes. Hesare. Hesast

2011-10-30
13:49:21
Oj då...


EGENTLIGEN skulle jag/borde jag ha tagit det lugnt en helg som denna då jag på fredagmorgon blev förkyld....
Och under dagen blev jag sakta men säkert mer och mer hes. Och så for jag ut på maskeradfest på kvällen. Det var jättekul...! Men ingen fattade vad jag var utklädd till xD

Jag var ute till 02.00 sen for jag hem till Björn och skulle sova där. Jag blev mer och mer hes hemma hos Björn och det var som värst där vid 04.00.

Och när jag vaknade dagen efter var jag också tok-hes - drack te och ugglade hos björn fram till 14.00 ungefär sen gick vi på systemet eftersom att vi skulle festa på kvällen igen(!)

Vi hade fest hos oss, och ärligt kände jag då  att "Fan det här kommer jag inte att palla, jag är typ jättesjuk" Menmen, efter lite cider var jag på topp igen :) Jättemysigt hemma hos oss!

Men krogen var en annan femma mest bara yngre som var ute som man inte kände. Jag var dessutom nykter på krogen...haha :3 Men vi fick skjuts av SÖ/Sandra och Frida så vi kom hemn tryggt och säkert :3

Och i dag är jag hesare än ngonsin. Bara att ta det lugnt med andra ord. Ska köpa glass tror jag hehe :P



Japp - försökte klä ut mig till Rouge i X-men...

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Åh, har du ingen bild på din utklädnad? :)


2011-10-30 / 14:52:51
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


Emelie 

Du får allt lägga upp en bild på dig själv också ;) jag hoppas du är frisk till på torsdag! Krya-på-dig-kramar!


2011-10-30 / 20:55:27
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: