27/10 - 11 - jag blir ju så förbannat trött..

2011-10-27
12:19:32
Tyvärr men det räcker faktiskt inte med 8 timmar sömn för mig...


Jag brukar sova ungefär 10 - 11 timmar per natt. Och när jag väl gjort det så är jag pigg och glad resten av dagen.

Jimmy tyckte det var en bra idé att va vaken till 03.30 i natt för jag skulle ju minsann ha sovmorgon för jag börjar ju inte förrän 13.30. Jag steg upp 12.15 och känner mig nu as-trött samt att jag är stressad. Måste fixa middag till i kväll samt att jag måste duscha. På 45 minuter. Jag börjar trots allt gå hemifrån 13.00 annars är det stor risk att jag blir försenad.

Jag är såå trött.. :(

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Motheranddaugtherdesign 

Vi driver en hobbyverksamhet på vår blogg där vi säljer smycken, stickade bebis sockor, virkade grytlappar m.m. Kanske är du intresserad av att köpa något till dig själv eller till någon annan? Varmt välkommen in till oss och kika runt!


2011-10-27 / 12:44:09
Blogg: http://designbymotheranddaughter.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: