26/10 - 11 - my poor back

2011-10-26
23:24:29
Med typ 2000 knutar samt kotor som inte ligger på sin plats kan man bara förvänta sig att dagen ska gå segt...



Jag svettas och mår dåligt, det är som att jag inte får syre upp till hjäran för min kapacitet ligger aksnek på 50 % just nu. Och så har det varit hela dagen...och jag får ju huvudvärk/nackvärk så det bara dånar om det...

Jag måste fan fixa ryggen snart allså...

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Evelina 

Mamma pratade för ett tag sen om att man kunde gå till en som jobbar mot vårdcentralerna för att fixa ryggen och det kostar bara 100kr! Ingen remiss behövs! Jag kan kolla upp lite mer om de där :)


2011-10-27 / 10:21:46
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: