25/10 - 11 - Jättekonstigt

2011-10-25
08:22:33
Hmm, jag sov till 17.30 igår...


Därför tog jag för givet att jag skulle få det jättesvårt att vända dygnet igen, alltså att jag skulle va vaken till typ 03.00 på natten...men det underliga va, att mina batterier slocknade vid 23.00 igen(!)

På tal om batterier så skulle vi sätta igång datorn igår - och den vägrade gå igång. Vi undersökte skiten för att se vad som det var fel på: datorn, strömkabeln eller batteriet. Tommy min bror hade lånat datorn under helgen men han berättade att det inte hade gått att ladda datorn efter att de stoppat in strömkablen i lastbilen...

Så vi vet inte varför men det verkar ju som att det blitt ngn slags kortslutning eller ngt.

Vi surfade runt på nätet för att se vad felet kan ha varit, och då var det ngn annan som hade haft ett liknande problem. Han hade fått tipset att ta ut batteriet och bara sätta in kablen. Jag fattade ingenting "Ofta datorn fungerar utan batteri?"

Men vi provade, och viola, datorn fungerade(!?) Så batteriet måste det juu vara då...

Jag är inte så deppad över det, jag har ändå alltid i strömkablen så...men vi lär väl köpa ett nytt batteri ngn dag, men inte nu i af, behövs inte känner jag. Hellre att batteriet dött än självaste datorn.

Aja, att jag är vaken nu är ju helt skumt egentligen,brukar inte stiga upp förrän kanske vid 10.00? Men jag var pigg när Jimmy for till jobbet i morse och har inte kunnat somna sen dess. Dock har Jimpo kommit hem igen, för han har feber stackarn :/ Vi som skulle på stan och allt! Aja, det blir en tväris i alla fall, för Jimmy måste köpa medicin. Men det blir inte lika mycket dejt som jag faktiskt sett framemot..suck.

Shit vad långt inlägg allså..nu ska vi ligga i soffan och se film samt dricka te och äta mackor. Byebye!





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Emelie 

Skönt att det inte var värre än så, med datorn alltså :) Stackars Jimmy, du får ta hand om honom så han blir frisk snart. När det inte blev så lång dag på stan idag kanske du är extra laddad inför en dag i Umeå nästa vecka! :) Det är jag i alla fall! Kram


2011-10-25 / 19:07:04
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: