23/10 - 11 - en bra natt i natt också...

2011-10-23
15:25:29
Men jag var förbannat trött dock...


Hade inte sovit speceillt mycket tack vare att vi var hos mamma och pappa igår. Det var jättemysigt :3
underbart att få träffa syrran igen :) Det är så sällan som jag träffar henne. Dock kände jag mig stressad hela kvällen eftersom att jag visste att jag skulle bli tvungen att fara igen vid 19.30 p.g.a jobbet...det är det som är baksidan med att jobba natt tycker jag. Men annars passar det mig utmärkt!

Idag är jag ganska trött - trodde jag skulle få sova längre. Jimmy ville t.o.m att jag skulle stuga upp 14.30, men då sa jag att han skulle väcka mig vid middagstid.

Han väckte mig när maten var klar och jag käkade. Sen tittade jag på klockan. Det var bara 15.00(!) Det är ju inte middagstid...Oh well, antar att han bara vill vara med mig helt enkelt :3



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: