22/10 - 11 - Best.night.ever.

2011-10-22
14:29:16
Omg så underbar natt jag hade!!


Jag hade ingen ångtest, ingen stress, inga jobbiga samtal  -INGENTING! Och natten gick snabbt! Otroligt snabbt. och jag blev inte trött förrän vid 06.00 och då skulle jag ju ändå fara hem snart. Ljuvligt!

Är ganska trött nu dock, men väldigt glad Syrran ska snart komma och plocka upp oss så ska vi fara till mamma och pappa och ha mys<3



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Ja, han är jätteslö.. Inte lätt för han :/ Men jag tycker det är halvmysigt, samtidigt som jag tycker synd om han.



Hehe jaaa, jag tycker också om filmen faktiskt.. Tycker den är jättefin :)


2011-10-22 / 21:39:10
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: