20/10 - 11 - YES!!!

2011-10-20
14:03:40
Hoho!


Idag kom bekräftelsen från Comhem att vår ånger-rätt hade gått igenom :D Så nu slipper man oroa sig över det ^__^

Har dessutom köpt färgpatron och hittat kabeln till skrivaren. Och min Halloween-outfit är klar :D
Ska skriva ut min manga nu och skicka iväg den men det var tamefan lättare sagt än gjort O__o

Skrivar-helvetet strular sig varannan gång och jag har lyckats skriva ut EN(!) vettig sida av 20 och det har gått snart 2 timmar....va fan.

Plus att jag inte vet om storleken är korrekt. Men det tänker jag skita i nu, jag tänker skicka den sådär, och om den är i fel storlek, whatever, det är ju inte direkt så jag tänkt att vinna skiten i alla fall.
Men jag tänker inte försöka skriva ut nå mera idag - jag är cp-less. Plus att jag måste köpa ett kuvert att lägga sidorna i, annars knövlar dom säkert, går sönder os.v. Därför känns det inte värt förrän jag har ett kuvert.

Menmen, jag är betydligt mindre stressad idag, städa gjorde vi i går så jag slipper idag. Ska fixa lite mat, sen klä mig och när Jimpo kommer hem ska vi mysa!

Kunde sova som en Gud i natt dessutom, sov mellan 00.00 - 12.00 O__o Jag hade ändå inget för mig och sova kommer jag ju inte få göra i helgen, för jag jobbar natt, och syrran min är här i helgen så he ger bara att kliva upp då xD





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Emelie 

Serien ser fin ut :) Tycker vi borde träffas nån dag! Håller på att förgås av tristess... :(


2011-10-20 / 21:42:20
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: