19/10 - 11 - Sitter med mamma vid köksbordet..

2011-10-19
12:41:22
Vi sitter vid varsin dator - väldigt trevligt indeed haha


Jag ska snart hoppa in i duschen, och vara lite trevligare. Har sovit som en gudinna i natt, jättekonstigt, jag har inte kunnat sova på flera nätter hemma i lägenheten. Haft så mkt att tänka på...men jag vet inte varför jag kunde släppa saker och ting här hemma hos mamma och pappa.

I lägenheten har vi så mkt saker att det gör mig grå-hårig. Igår var jag upprörd för att jag inte kunde hitta kabeln till skrivaren, den MÅSTE jag hitta idag så jag kan skriva ut det som jag ska skriva ut så jag kan släppa det sen. :/ Hatar att känna stress över ngt, och just nu är det mangan och min halloween-utstyrsel, och fråga mig inte varför då det är typ 1 vecka till halloween, och två mån kvar till mangan ska va klar hahaha...

ja fy fan mina problem allså...

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Slappna aaaaav Anna.. Det ordnar sig :)


2011-10-19 / 14:13:57
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: