18/10 - 11 - Hmm, lika bra att fara iväg...

2011-10-18
12:16:36
Jag kunde inte somna i natt heller
Låg och tänkte på en massa saker och mitt hjärta dunkade jättesnabbt. Jag tänkte på serier, på halloween, på att jag ska fara och shoppa idag o.s.v...varför kan man inte bara släppa??

Idag ska jag i af på stan och köpa färgpatroner till min skrivare. Sen ska jag kolla om jag kan hitta grejer till min halloween-outfit :)

Och i kväll ska jag fara till mamma och pappa :D ska sova där i natt också, det var länge sen jag var hos dom.
de har ju tapetserat om hemma och så, det har jag ju inte ens sett. Dock är det värsta att de tagit bort Tai.

Tai är min gamla katt som jag haft länge :( Men han blev plötsligt sjuk och kissade blod så de ringde mig för ca 3 veckor sen och sa att de skulle bli tvugna att ta bort honom...känns inte som att jag riktigt fattat det än...





Katterna här hemma i lägenheten...


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: