17/10 - 11 - Nu vet jag varför!!

2011-10-17
17:42:10
Igår var inte nådigt...


Jag var så slut och trött - och jag är inte van det. Brukar oftast vara pigg och glad. Jag tänkte att det var förmodligen för att jag jobbade dag-helg för det suger ganska hårt att jobba dag-helg.

Men att va hos Ewe och Mirre var jättemysigt, vi satt och kikade på hennes USA-bilder, fy f*n va sugen man blev på att åka till NEW YORK<3.. hon hade dessutom med sig lite preseter till både mig och Ewe :D

I natt mådde jag inte så bra hade ont i magen som fan - i natt vid 02.00 gick jag och kräktes.

Men i morse förstod jag - dels varför jag varit så slut och varför jag hade ont i magen. Röda veckan kom på besök så klart :( Så  idag så hade jag ingen lust till att göra ngt alls, så jag la mig i sängen igen - och sov till 15.00! Tur jag är ledig i veckan i af.

Presenterna jag fick av Mirre. Fick dessutom en söt isbjörn som jag ska lägga upp sen :3







               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: